فولاد آلیاژی ایران سالی سخت همراه با موفقیت را پشت سر گذاشت

مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران، سال ۱۴۰۲ را سال سخت و پر چالشی برای صنعت فولاد ایران دانست و گفت: علی‌رغم مشکلات و چالش‌های حاکم بر فضای بازار و صنعت فولاد، فروش محصولات شرکت آلیاژی نسبت به سال قبل یکصد هزار تن افزایش داشته است.   به گزارش روابط عمومی فولاژ، محمد کمال‌زاده در آیین تجلیل از مدیران بازنشسته این شرکت با تأکید بر این موضوع که شرکت فولاد آلیاژی ایران یک مکان خاص با فرهنگ مخصوص به خود است، ادامه داد: با وجود تمام چالش‌ها و سختی‌هایی که در سال ۱۴۰۲ بر فضای صنعت فولاد به‌ویژه فولاد آلیاژی حاکم بود، ما توانستیم با مدیریت درست و اجرای اصل بهره‌وری در شرکت، در فروش محصولات خود نسبت به سال قبل به موفقیت‌های مهمی دست یابیم. مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران در این مراسم به این موضوع اشاره کرد که تمام دستاوردهای فولاد آلیاژی محصول تلاش پرسنل این شرکت است و عشق کارکنان این مجموعه به کار، عامل موفقیت و ستودنی است. کمال‌زاده با بیان اینکه بازنشستگی و منفک شدن از فولاد آلیاژی معنا ندارد افزود: این خانواده همیشه پابرجا است و هم اکنون بیش از ۳۴۰۰ نفر عضو دارد که با بهره‌برداری از فولادسازی ۲ به اعضای این خانواده در شرکت فولاد آلیاژی ایران افزوده شده و این خانواده پایدار خواهد بود. محمد کمال‌زاده در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تأکید بر این که سال جدید سال بسیار پر چالشی برای مجموعه فولاد آلیاژی ایران خواهد بود، گفت: سال پیشرو، سال سخت و پرکاری برای شرکت فولاد آلیاژی ایران است؛ اما تلاش کرده‌ایم تا برگزاری کارگروه‌های راهبردی، یک استراتژی مناسب و کارآمد برای مجموعه تدوین کنیم و با افزایش بهره‌وری، سود مجموعه خود را حفظ کنیم. وی پیاده‌سازی و اجرای انقلاب دیجیتال در شرکت فولاد آلیاژی را از مهم‌ترین برنامه‌های این مجموعه در سال جدید عنوان کرد و ادامه داد: برای باقی‌ماندن در بازارهای رقابتی دنیا، راهی به جز رفتن به سمت هوش مصنوعی و انقلاب دیجیتال نداریم و به همین منظور برنامه‌ها و راهبردهای مناسبی را تهیه و تدوین کرده‌ایم که امیدواریم در سال جدید با اجرا و پیاده‌سازی آن در شرکت، به موفقیت‌های بیشتری دست یابیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا